Zaplanuj swój trening

Trening warto wpisywać do kalendarza. Otóż nie możemy zapominać o tym, aby potrenować, ponieważ wtedy trening będzie się mijał z celem. Owszem, jeśli z natury jesteśmy osobami aktywnymi: chadzamy na dyskoteki, na kręgle, na łyżwy, na basen, nie musimy trenować. Jednak kiedy pracujemy siedząc za biurkiem i jedyna aktywność fizyczna to przechadzanie się z wózkiem zakupowym po supermarkecie, czas najwyższy to zmienić. Zaplanujmy taki trening, który będzie sprawiał nam przyjemność. Określmy jaki rodzaj aktywności lubimy. Jeśli sport ogólnie jest przez nas doceniany, pewnie nie mamy również problemu z tym, aby się zmotywować. Jednak kiedy nie mamy zbyt silnej woli, należy wtedy poszukać interesujących sportów. Mogą to być: aerobik, fitness i zumba. Rzecz w tym, ze można na nich poznać innych ludzi i nie czujemy się samotni. Jednak można również namówić przyjaciół lub rodzinę, aby nam pomagała. Najlepiej robić tak, aby sport nie wydawał się obowiązkiem: zorganizujmy wycieczkę rowerową dla dzieci, innym razem zwołajmy przyjaciół na lodowisko, aby pojeździć na łyżwach, a jeszcze kiedy indziej zaplanujmy wyjazd na basen z dziewczyną. Kiedy dopisuje pogoda można wybrać się nad morze i tam pograć w siatkówkę, popływać. Wiosną można wybrać się na spływ kajakowy, a jesienią można się wspinać na niewysokie szczyty górskie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.