Systematyczność jest ważna

Jeśli chcemy, aby ćwiczenia fizycznie dawały jakieś rezultaty, trzeba pamiętać o systematyczności. Jeśli mamy z tym problem, bardzo dobrze jest treningi wpisywać do kalendarza. Można ćwiczyć w różnej częstotliwości. Na przykład jeśli mamy taką możliwość, możemy ćwiczyć codziennie po pół godziny. Jeśli nie, możemy ćwiczyć trzy razy w tygodniu po godzinie albo po półtora godziny lub dwa razy w tygodniu po dwie godziny. Jeśli chcemy schudnąć nasze ćwiczenia powinny być wyselekcjonowane: najlepiej jest biegać, uczęszczać na aerobik i na siłownię na zmianę. Kiedy jednak nie chodzi nam o odchudzanie, a po prostu o pozostanie w formie, pozbycie się cellulitu, pożądany jest każdy rodzaj sportu. Mimo to pamiętajmy, aby wciąż być aktywnym przez przynajmniej dwie godziny dwa razy w tygodniu. Możemy więc planować w każdym tygodniu aktywność fizyczną: na przykład zapisujemy się na fitness raz w tygodniu, a do tego pamiętamy, że obiecaliśmy dzieciom przejażdżkę rowerem, wypad na łyżwy albo na basen. Aby nie czuć obowiązku uprawiania sportu, warto zawalczyć o rozmaitość. Rutyna w treningu jest bardzo niedobra, jeśli nie lubimy sportu. Pamiętajmy, że wypad na rolki czy na narty to również sport. Urozmaicajmy treningi, a na pewno nie utyjemy, nie wróci do nas cellulit, ani nie będzie dochodzić nam fałdek tłuszczu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.