Sport to zdrowie

Regularne uprawianie sportu sprawia, że nasz organizm jest zdrowszy. Dlatego musimy pamiętać, aby regularnie zażywać odpowiedniej dawki ruchu. Jeśli pracujemy fizycznie nie musimy wytężać się dodatkowo. Jednak jeśli siedzimy w pracy za biurkiem, warto pamiętać, aby trzy razy w tygodniu zafundować sobie nieco aktywności fizycznej. Warto zapisać się na fitness albo na zumbę. Możemy uczęszczać na nie tylko raz w tygodniu. Inną formą ruchu może być przejażdżka rowerek, którą odbędzie w niedzielę lub sobotę. Ostatnią formą treningu może być półgodzinne wyjście na siłownię. Oczywiście zamiast tego możemy pobiegać, zapisać się na kurs tańca towarzyskiego albo po prostu umawiać się ze znajomymi na tenisa lub na koszykówkę. Możemy również nasz sport urozmaicać i korzystać z pogody: zimą chodźmy na łyżwy, wiosną biegajmy, latem poruszajmy się na rowerze a jesienią, kiedy pada zapiszmy się na siłownię albo na aerobik. Możemy być pewni, że wtedy nie popadniemy w rutynę. Jeśli nie przepadamy za ćwiczeniami, warto potraktować to jako urozmaicenie życia towarzyskiego albo rodzinnego. Dzieci ucieszą się na wspólny wypad na łyżwy, mąż z chęcią pouczy się z nami jeździć na rolkach a narzeczona będzie zachwycona tym, że randki wyglądają znacznie ciekawiej: kręgle, basen, spływ kajakowy, wspinaczka górska.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.