Odpowiedni zestaw ćwiczeń

Każdy z nas jest inny, a zatem zupełnie naturalne jest to, że jeśli koleżanka schudła za pomocą odpowiedniego treningu, wcale nie oznacza to, że i my schudniemy dzięki niemu. Przede wszystkim warto pamiętać, że mamy zupełnie inny metabolizm. Ci, którzy mają szybszy metabolizm również szybciej chudną. Zdarza się też, że jedna osoba schudnie tylko dzięki temu, że raz w tygodniu uczęszcza na aerobik i odstawiła słodycze, natomiast druga będzie chudła wolniej nawet jeśli będzie ćwiczyć trzy razy w tygodniu i dodatkowo zupełnie zmieni swój sposób żywienia. Odpowiedni zestaw ćwiczeń może nam pomóc dobrać osobisty trener. Przyjrzy się nam, oceni i wybierze taki trening, który pozwoli nam uformować mięśnie, spalić tłuszcz itd. Jeśli nie chcemy jednak posiadać osobistego trenera warto zapytać o dopasowanie ćwiczeń nawet dietetyka. Rzecz w tym, że pomoże nam on określić nasz rodzaj metabolizmu oraz ustanowić wymagania. Jeden organizm potrzebuje więcej ruchu, drugi mniej. Niestety tak już jest w naturze, że bardzo się różnimy i tym, którym łatwiej jest tyć, trudniej jest też chudnąć. Jednak na pewno wiele zależy też od naszego trybu życia. Dobrze jest kontrolować się przez cały czas. Nie odchudzajmy się wtedy kiedy będzie już o dziesięć kilogramów za dużo. Skoro widzimy, ze na wadze są trzy kilogramy więcej, już działajmy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.