Odchudzanie a rzeźba

Kiedy schudniemy, wcale nie będzie to oznaczało, że będziemy posiadać ładną rzeźbę naszego ciała. Wiele zależy od tego w jaki sposób chudliśmy. Jeśli jedyna na co było nas stać to dieta, nie zdziwmy się, że faktycznie schudniemy, ale nasze ciało nie będzie jędrne, skóra będzie się niezbyt dobrze prezentowała, nie pozbędziemy się (w przypadku kobiet) cellulitu, a spod naszej skóry nie będzie wystawał ani jeden ładnie wyrzeźbiony mięsień. Dlatego bardzo ważne jest to, aby nie tylko stosować dietę, a również ćwiczyć. Chyba, że zdecydowanie pasuje nam tylko zmniejszająca się wartość prezentująca na wadze. Nie zawsze trzeba faktycznie chcieć posiadać ładnie wyrzeźbione ciało. Jednak jeśli odchudzamy się po to, aby wreszcie posiadać widoczne, wyrzeźbione mięśnie, trzeba zadbać o nadanie im określonego kształtu. Do tego zaś potrzeba włożyć naprawdę wiele pracy. Odchudzać się możemy najpierw, a dopiero potem powalczyć z rzeźbą. Jednak jeśli chcemy możemy połączyć siły i zarówno rzeźbić jak i chudnąc po to, aby po spaleniu już nadmiaru tłuszczu wyłoniły się ładne, kształtnie wyrzeźbione mięśnie. Pamiętajmy, że na rzeźbę stosujemy zupełnie inny rodzaj ćwiczeń niż na odchudzanie. Zazwyczaj mięśnie rzeźbią ćwiczenia siłowe. Natomiast jeśli chodzi o odchudzanie najlepsze są takie ćwiczenia jak pływanie, bieganie, jazda na rowerze lub na rolkach.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.