Mieć wytrenowane ciało

Nic tak nie rzeźbi naszego ciała jak regularna dawka wysiłku fizycznego. Jeśli chcemy posiadać pięknie wyglądające ciało, nie obędziemy się bez sportu. Niestety tego się po prostu nie da obejść. Takie są zasady i tak działają nasze organizmy. Faktem jest, że każdy z nas potrzebuje innej dawki ruchu, aby osiągnąć cel. To zła wiadomość dla tych, którzy jakoś specjalnie nie są fanami aktywnej formy rozrywki. Warto jednak zastanowić się, czy każdy rodzaj sportu jest dla nas nieciekawy. Musimy przeanalizować to, w czym byliśmy dobrzy na lekcjach wychowania fizycznego. Szczęśliwi są ci, którym świetnie wychodziło długodystansowe bieganie albo gry zespołowe. Troszkę dłużej trzeba pracować nad ciałem kiedy wolimy gimnastykę artystyczną bądź jogę. Mimo to, wszystko jest do osiągnięcia. Ważne jest, aby mieć ze sportu zabawę. Zmuszanie się i zły nastrój nie jest niczym dobrym i raczej nam zaszkodzi. Ważne jest także, aby dozować dawki ćwiczeń. Nie powinniśmy pierwszego dnia treningu od razu wybrać się na trzydziestokilometrową eskapadę rowerową, ponieważ dadzą nam się we znaki nie tylko zakwasy, ale ból wszystkich przeforsowanych mięśni. Warto ćwiczyć najczęściej co drugi dzień, ponieważ zazwyczaj mięśnie regenerują się przez dwie doby. Mięśnie brzucha regenerują się szybko, bo po jednego dobie, zatem je możemy trenować codziennie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.