Jak utrzymać wagę

Zazwyczaj decydujemy się na regularne ćwiczenia, kiedy chcemy schudnąć albo wyrzeźbić mięśnie. Czasem schudnąć jest bardzo łatwo. Bywa, że i niektórzy szybko wyrzeźbią mięśnie. Jednak w jaki sposób sprawić, aby ta praca nie została zmarnowana? Tym bardziej kiedy włożyliśmy w to wiele wysiłku i nie było nam łatwo? Otóż nie wolno z treningu zrezygnować. Jeśli na mięśnie pracowaliśmy codziennie, to kiedy osiągnęliśmy dany efekt, pamiętajmy, że są one przyzwyczajone do pewnego treningu. Nie można z dnia na dzień rezygnować z treningu. Trzeba go stopniowo zmniejszać: najpierw przez miesiąc skracamy treningi o piętnaście minut. Potem możemy trenować co drugi dzień, ale nieco dłużej. Kiedy już chcemy zupełnie ograniczyć, możemy trenować dwa razy w tygodniu, ale tego nie można sobie odmawiać, ponieważ mięśnie bardzo szybko zanikną. Możemy także zamiast dwa razy w tygodniu ćwiczyć codziennie, ale już nie tak jak na początku, ale po pół godziny. Tyle każdy z nas na pewno jest w stanie wygospodarować. Z czasem taki trening wejdzie nam już w krew i będzie przyzwyczajeni. Tak samo należy działać w chwili kiedy po odchudzaniu nie chcemy przytyć. Trzeba ciągle pamiętać o tym, że waga może wrócić. Dlatego ćwiczyć wciąż trzeba, ale już nie z takim dużym natężeniem oraz tak dużą częstotliwością oraz intensywnością.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.