Jak utrzymać formę

Aby utrzymać formę, trzeba posiadać dużo samodyscypliny. Jednak można to zrobić tak, aby nie za bardzo odczuć brak czasu na inne obowiązki. Trzeba po prostu pamiętać o tym, aby ćwiczyć codziennie po około pół godziny, albo co drugi dzień po godzinie. Można także postawić na trening dwa razy w tygodniu po dwie godziny. W jaki sposób utrzymać formę i nie zmarnować osiągniętych efektów? Jeśli wybieramy opcję polegającą na półgodzinnym treningu codziennie wtedy musimy przeprowadzać ćwiczenia ogólnorozwojowe. Na przykład jeśli nie chcemy przytyć, przeprowadźmy intensywną rozgrzewkę przez pięć minut, przebiegnijmy się przez dwadzieścia minut i potem przeprowadźmy pięciominutowy stretching. To naprawdę wystarczy. Jeśli chodzi na przykład o to, aby trenować co drugi dzień, wtedy trzeba coś jeszcze dodać, w zależności jaką kondycję posiadamy. Być może chodzi nam także o utrzymanie mięśni a takim kształcie jak obecnie. Ćwiczenia te zatem powinny zajmować co najmniej pół godziny. Resztę zostawmy właśnie na ten trening ogólnorozwojowy. Trening, który planujemy tylko dwa razy w tygodniu musi być kompletny. Warto ćwiczyć co najmniej po dwie godziny i skupić się na rzeźbie, ogólnym rozwoju i może jakiejś zabawie: fitnessie, grze zespołowej. To na pewno wystarczy, aby zawsze być w dobrej kondycji.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.