Jak się odchudzić

Zazwyczaj kiedy postanawiamy ćwiczyć, w grę wchodzą zbędne kilogramy. Chcemy jak najszybciej się ich pozbyć. Jednak pamiętajmy, że im większa chęć redukcja wagi, tym dłużej będzie to trwało i nie trzeba tego procesu przyspieszać. Dlaczego? Dlatego, że trzeba dać czas naszej skórze, która przecież zdążyła się rozciągnąć i przystosować na przykład do naszego siedemdziesięciokilogramowego ciała. Jeśli w trzy miesiące planujemy zgubić piętnaście kilogramów, naprawdę nie jest to dobry pomysł. Nasza skóra nie będzie jędrna. Potrzebuje ona mnóstwo ruchu, ogromnej dawki treningu, aby się dostosować do zmniejszającego się ciała. Nie chudnijmy kilograma na tydzień. Taki widok na wadze co prawda cieszy oczy, ale nie warto się spieszyć. Pół kilograma na tydzień zdecydowanie wystarczy. Jak dobierać trening do odchudzania? Jeśli lubimy sport, będzie całkiem łatwo, bo możemy biegać, a jogging jest przy odchudzaniu bardzo pożądany. Wspaniale ujędrnia skórę, odchudza oraz dotlenia. Kiedy jednak nie lubimy sportu, a nie chcemy przechodzić przez ten proces jak przez mękę, warto urozmaicić sobie trening. Wybierzmy coś co lubimy: basen, zumbę, rowery itd. Możemy więc ustalić sobie, że w poniedziałki idziemy na godzinkę na zumbę, w środy popływać dwie godziny na basenie, a w piątki razem z rodziną wybieramy się na wycieczkę rowerową. Potem możemy zmieniać te formy na przykład na łyżwy, rolki, kajaki.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.