Ćwiczenia sposób na wiosenne zmiany

Wiosną mamy bardziej naturalną skłonność do zmian, a także więcej energii i większą motywacje by zadbać o wygląd. Szczególnie panie po zimie zaczynają bardziej krytycznie przyglądać się nie tylko swojej sylwetce ale i kondycji. Zmiana diety na lżejszą i bogatszą w warzywa i owoce to podstawa, a zaraz za nią wprowadzenie większej aktywności fizycznej do codzienności. Ćwiczyć można w ramach zorganizowanych ćwiczeń, na przykład w najbliższym klubie fitness (aerobik, siłownia, pływanie, zumba) – miesięczna opłata wyniesie nas około 30 zł. Możemy zapisać się z przyjaciółką , co zapewni nam wzajemne wsparcie a także motywacje grupy. Jeśli dodatkowo jesteśmy zestresowane codziennością pomyślmy o jodze, proponowane w niej ćwiczenia nie tylko stosunkowo szybko wzmocnią cały nasz organizm, ale mają też pozytywny wpływ na stan zdrowia i psychikę. Ćwiczenia te zatem doskonale nas zrelaksują i nie są zbyt forsowne (również polecane są przy różnych dolegliwościach czy schorzeniach). Ćwiczyć możemy też w domu, pomogą nam w tym portale internetowe prezentujące zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała (brzuch, nogi, ramiona, pośladki), skonstruowane są tak by skutecznie modelować sylwetkę poświęcając na nie około 30 minut co drugi dzień, nie wymagając przy tym żadnego sprzętu ani dużych przestrzeni.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.