Ćwiczenia na różne części ciała

Budowanie masy mięśniowej wymaga wytrwałości i właściwego treningu, polegającego na wykonywaniu powtarzających się sekwencji ćwiczeń dla konkretnych grup mięśni. Jeśli chcemy wzmocnić czy ukształtować mięśnie brzucha lub mięsień dwugłowy ramienia wykonujemy ćwiczenia dopracowane tak, by praca została wykonana przez te grupy mięśni. W zależności od tego jakiej części ciała wygląd chcemy poprawić lub ją wzmocnić, skupiamy się na wykonywaniu ćwiczeń opracowanych specjalnie w tym celu – na przykład ćwiczenia na nogi, uda, łydki, na klatkę piersiową, na ramiona, brzuch, etc. Na ogół są to powtarzalne serie ćwiczeń siłowych (np. od pięciu do dziesięciu serii ćwiczeń po 10 razy), nie wszystkie wymagają specjalnego sprzętu czy zajęć na siłowni. Na portalach internetowych znajdziemy fachowe porady trenerów, z którym możemy skorzystać jeśli chcemy zacząć przygodę z ćwiczeniem poszczególnych mięśni, (dotyczy to także tych do wykonywania w domu), lub proste plany treningowe dla początkujących bez doświadczenia. Trening łatwo dostosujemy nie tylko do sprawności naszego organizmu, ale też do konkretnych potrzeb naszego ciała, a regularne wykonywanie właściwych ćwiczeń zagwarantuje nam pożądane efekty. Wystarczy chęć by zacząć ćwiczyć, bowiem dostępność i różnorodność ćwiczeń jest naprawdę duża.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.