Ćwiczenia na brzuch

Wystający brzuszek to zmora nie jednej osoby, która mimo braku widocznej nadwagi zmaga się z tym mało estetycznym problemem. Najskuteczniejszym rozwiązaniem w pozbywaniu się nadmiaru tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha jest niezmienne potraktowanie tej części ciała specjalnymi ćwiczeniami. Nie wymaga to konieczności uczestniczenia w zorganizowanych zajęciach czy mozolnego obciążania mięśni w siłowni. Przy odrobinie samozaparcia ćwiczenia na brzuch możemy wykonywać w domu, a ich efektywność zależy przede wszystkim od zastosowania właściwej techniki wykonywania treningów i regularności. Warto zacząć od specjalnych ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową brzucha (ich dokładny opis znajdziemy na przykład w internecie), opracowane są tak, by jednocześnie wzmacniać i kształtować mięśnie brzucha. Zestawy ćwiczeń składają się z kilku serii dwunastu intensywnych powtórzeń, początkującym zaleca się zacząć od 2 serii i stopniowo zwiększać ich ilość. Między seriami obowiązuje 30 sekund odpoczynku. W tej pierwszej fazie treningów wszystkie ćwiczenia wykonuje się bez dodatkowego obciążenia, ten element wprowadza się dopiero w zestawach dla średnio zaawansowanych. Dobry wpływ na kondycję mięśni brzucha ma też skakanie na skakance, jazda na rowerze, taniec, pływanie czy ćwiczenia jogi.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.