Ćwiczenia fizyczne dobre dla kręgosłupa

Kiedy dużo pracujemy przy komputerze z pewnością często dokuczają nam bóle kręgosłupa. Na szczęście można się z nimi uporać. Wystarczy regularnie wykonywać określone ćwiczenia fizyczne. Jednym z ćwiczeń fizycznych, które okazują się być szczególnie lubiane przez nasz kręgosłup jest popularny koci grzbiet. Wykonywanie tego ćwiczenia regularnie sprawia, że nasz kręgosłup staje się o wiele bardziej elastyczny oraz giętki. Wykonując go zawsze trzeba pamiętać o odpowiednim, regularnym oddechu. Wykonując to ćwiczenie warto pamiętać, że lepiej wykonać dwa powtórzenia, które będą niezwykle dokładne i wykonanie prawidłowo aniżeli wykonać trzydzieści powtórzeń, które są byle jakie i wykonane naprędce. Aby nasz kręgosłup dobrze spełniał swoją funkcję potrzebuje solidnej podpory w postaci mięśni brzucha. Dlatego też jeśli dużo czasu spędzamy przed komputerem musimy wykonywać również ćwiczenia fizyczne, które pozwolą nam wzmocnić mięśnie brzucha. Dobrym ćwiczeniem są tak zwane skrętne brzuszki, które zdecydowanie mniej obciążają kręgosłup aniżeli na przykład słynna aerodynamiczna szóstka Weidera. Doskonałym ćwiczeniem, które wzmacnia nie tylko kręgosłup, ale również doskonale wpływa na ramiona jest wykonywanie w pozycji leżącej unoszeń bioder. Ćwiczenie to bardzo często określane bywa również mianem odwróconego mostka. Warto sięgać także po ćwiczenia rozluźniające, które nasz kręgosłup również bardzo sobie ceni.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.