Ćwiczenia dające efekty

Efekty w ćwiczeniach bywają różne. Zasadniczo wydaje nam się, że skoro koleżanka schudła przy takim zestawie ćwiczeń, to i my powinnyśmy. Jednak koleżanka mogła mieć zalecone ćwiczenia przez osobistego trenera lub ćwiczenia te zalecił jej dietetyk po uprzednim badaniu. Oczywiście koleżanka mogła również posiadać takie szczęście, że ten zestaw ćwiczeń na nią podziałał. Dlaczego zatem na nas te same ćwiczenia nie zadziałały? Być może mamy inna przemianę materii i nie chudniemy tak szybko. Możemy posiadać inne wymogi organizmu, ponieważ nasze mięśnie są nieco inaczej zbudowane. Może również być tak, ze koleżanka wkładała w ćwiczenia więcej siły niż my. Ćwiczenia, które dają efekt zazwyczaj są najpopularniejsze. Każdy chudnie od biegania. Bieg to ćwiczenie ogólnorozwojowe i czasem lepiej pobiegać przez piętnaście minut niż gimnastykować się przez godzinę. Efekty na pewno dadzą nam ćwiczenia, które zaleci nam dietetyk. Będzie on wiedział jaką mamy przemianę materii i jaki sport oraz ile go nam zalecić. Osobisty trener może nam zaś pomóc w tym, że zna się na budowie ludzkiego ciała, potrafi obiektywnie ocenić co należy wytrenować, z których partii ciała pozbyć się tłuszczu i w jaki sposób uda nam się to zrobić jak najszybciej i najefektywniej. Warto zatem w takie usługi zainwestować, jeśli bardzo nam zależy na efekcie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.