Aerodynamiczna szóstka Weidera

Z pewnością każdy, niezależnie od płci, chciałby mieć płaski i pięknie wyrzeźbiony brzuch. Jest to możliwe jeśli połączymy racjonalne odżywianie się z odpowiednimi ćwiczeniami fizycznymi. Jeśli chcemy wyrzeźbić brzuch oraz sprawić aby stał się płaski z całą pewnością warto zdecydować się na wykonywanie aerodynamicznej szóstki Weidera. Jest to zestaw sześciu ćwiczeń na mięśnie brzucha, które wykonywane są codziennie przez okres czterdziestu dwóch dni. Co kilka dni zwiększa się liczna powtórzeń oraz serii tak, że obciążenia na brzuch są coraz to większe. Każdy, kto decyduje się na wykonywanie aerodynamicznej szóstki Weidera powinien zdać sobie sprawę, że ćwiczenia te są niezwykle wyczerpujące. Wraz z kolejnymi dniami pochłaniają również coraz większą ilość czasu. Z całą pewnością jest to zestaw ćwiczeń odpowiednich dla tych osób, które są mocno zdeterminowane oraz mają bardzo dużą motywację. Każdy, kto waha się czy rozpoczynać trening z całą pewnością nie dotrwa nawet do jego połowy. Jeśli nasze mięśnie brzucha są wyjątkowo słabe możemy mieć trudności z wykonywaniem ćwiczeń nawet w początkowe dni. W takiej sytuacji warto przed przystąpieniem do aerodynamicznej szóstki Weidera wzmocnić nieco mięśnie brzucha. Warto podkreślić również, że ćwiczenia te nie nadają się dla osób, które mają trudności z kręgosłupem. Aerodynamiczna szóstka Weidera mocno bowiem obciąża kręgosłup. Ćwiczenia te nie pozwolą nam także zgubić zbędnych kilogramów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.